Header Ads

  • Breaking News

    Pasangan Berzina di Khalayak Ramai

    Pasangan Berzina di Khalayak Ramai
    Sejumlah pengunjung bar di Carlton Bar and Eatery menonton sambil merakam satu adegan mesra yang dilakukan oleh perkerja sebuah syarikat insuran Marsh Ltd di Christchurch, New Zealand.

    Mereka kemudian memuat naik foto dan video tersebut di Facebook dan Twitter yang ditonton oleh ribuan orang dengan komen-komen yang mengutuk perbuatan tersebut. Kejadian ini berlaku Jumaat lepas (31 jan)

    “Seisi pub tahu tentang hal itu dan menontonnya, sementara mereka benar-benar tidak menyedarinya. Bahkan setelah semuanya selesai, pasangan itu meraikannya dengan anggur,” posting salah seorang pengunjung bar seperti dikutip Kompas.com.

    “Mereka sepatutnya mematikan lampu,” kata pengunjung yang lain.

    Menurut pengunjung bar, selama adegan berlangsung, band di bar berhenti memainkan musik. Sebagian besar pengunjung melongok keluar jendela untuk menyaksikan adegan mesra dan romantis di kamar seberang jalan.

    Chief Executive Marsh Ltd, Grant Milne, mengatakan pihaknya menangani kes memalukan itu dengan serius. Kedua pelaku yang merupakan pekerja syarikat itu sudah diperiksa.

    “Kami tahu siapa mereka. Kami dapat melihat dengan jelas dari foto-foto yang ada,” kata Milne.

    Milne tidak mengatakan apakah lelaki dan perempuan yang terlibat telah kembali bekerja, namun menurutnya, perbuatan yang dilakukan dua pekerjanya itu bukan perbuatan yang  boleh dimaafkan kerana sudah menjatuhkan imej syarikat.

    No comments

    Post Top Ad

    Post Bottom Ad