Header Ads

  • Breaking News

    Dr M Ajak Najib Debat Depan TV, Label Chegubard Kucing Kurap - VIDEO

    Tun Dr Mahathir Mohamad
    Tun Dr Mahathir Mohamad hari ini mencabar Datuk Seri Najib Razak untuk berdebat secara langsung dengannya di kaca televisyen setelah dialog #Nothing2Hide gagal.

    Memetik laporan dari portal TMI, Tun Dr. Mahathir berkata beliau bersetuju untuk menjawab semua persoalan yang timbul ketika dia memerintah Malaysia dahulu, tetapi Najib juga perlu membuat perkara yang sama.

    "Saya akan jawab, tapi jawab dulu. Sama-sama kita duduk atas stage semua tv duduk depan tu, biar bradcast di seluruh negara," katanya dalam video yang berdurasi 2.52 minit itu.

    Selain dari itu Tun Dr Mahathir juga mengkritik Chegubard yang sebelum ini melabelkannya sebagai "kucing kurap PKR" yang seumpama menangguk air yang keruh ketika kemelut antara Dr M dan Najib panas diperkatakan.

    "Ini kucing kurap PKR..bagi tahu kepada dia, saya tak jawab soalan kucing kurap," katanya.

    Pengasas Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) Badrul Hisham Shahrin

    Pada Selasa lalu, Chegubard atau Badrul Hisham Shahrin, Pengasas Solidariti Anak Mudah Malaysia (SAMM) mencabar Dr Mahathir agar tampil sebagai panel pada sesi "Hot Seat" #Nothing2Hide untuk menjawab persoalan yang timbul ketika 22 tahun mentadbir Malaysia.

    SUMBER. - Siakapkeli.my

    No comments

    Post Top Ad

    Post Bottom Ad