Header Ads

  • Breaking News

    Permohonan Online Rumah Mesra Rakyat 1 Malaysia (RMR1M)

    Pasti ramai antara kita yang mengimpikan untuk memiliki rumah sendiri. Apatah lagi seandainya anda sudah berkahwin dan mempunyai keluarga sendiri. Rumah kediaman merupakan keperluan asas yang diperlukan, dan sepatutnya memiliki rumah bukan menjadi satu bebanan. Alhamdulillah, ada program pemilikan rumah yang mampu milik boleh anda dapatkan. Anda kini boleh membuat permohonan secara online untuk rumah mesra rakyat 1 Malaysia atau lebih dikenali sebagai RMR1M.

    PERMOHONAN ONLINE RUMAH MESRA RAKYAT 1 MALAYSIA (RMR1M)

    Program ini diwujudkan bagi membantu golongan berpendapatan rendah seperti nelayan, petani dan keluarga miskin yang tidak mempunyai rumah atau tinggal di rumah usang (daif) tetapi mempunyai tanah untuk memiliki rumah sendiri yang sempurna dan selesa.

    Permohonan secara online amat mudah. Cuma ikuti langkah-langkah yang diberikan menerusi Manual Pengguna Permohonan Online RMR1M yang telah disediakan. Anda juga boleh muat-turun borang RMR1M di sini (klik).
    permohonan online rumah mesra rakyat 1malaysia
    Walaupun begitu, terdapat beberapa syarat dan terma yang perlu dipatuhi sebelum membuat permohonan skim ini. Bukan semua orang layak untuk menikmati program pemilikan rumah mesra rakyat ini, memandangkan ia mensasarkan kepada golongan berpendapatan rendah.

    Syarat AM RMR1M

    • Warganegara Malaysia.
    • Pemohon mestilah berumur di antara 18 hingga 60 tahun.
    • Berkahwin atau Ibu/bapa tunggal yang mempunyai tanggungan.
    • Pendapatan kasar seisi rumah antara RM750-RM3,000 sebulan.
    • Tidak mempunyai rumah sendiri atau mempunyai rumah yang usang atau tidak sempurna.
    • Mempunyai tanah atau tapak yang bersesuaian dan tiada sekatan atau cagaran ke atasnya.
    • Tapak keluasan minimum 2,800kps/3,200kps/3,600kps.
    • Tertakluk kepada pinjaman bank.

    Apakah yang menariknya mengenai rumah mesra rakyat 1 Malaysia ini? Untuk info, untuk pembelian rumah RMR1M, anda akan menerima subsidi daripada kerajaan sebanyak RM20,000. Dan anda juga menerima 2% subsidi kerajaan pada pinjaman kadar faedah bank. 

    Ada dua cara untuk memohon, iaitu secara online atau menerusi pejabat SPNB yang berdekatan. Malah sebenarnya anda boleh meminta bantuan waklik rakyat serta pejabat penghulu untuk membanti mendapatkan RMR1M ini.

    Cara Memohon RMR1M
    • Dapatkan borang percuma samada menerusi online di SPNB (klik) atau dari Pejabat Cawangan Wilayah SPNB/Pejabat Satelit
    • Serahkan borang lengkap diisikan kepada Pejabat Cawangan Wilayah/Pejabat Satelit
    • Proses kelulusan pinjaman daripada pihak bank.
    Permohonan Online Rumah Mesra Rakyat 1 Malaysia (RMR1M)
    Permohonan Online Rumah Mesra Rakyat 1 Malaysia (RMR1M)
    Bagi anda yang mahu membuat permohonan secara online, sila muat turun panduan atau manual pengguna yang telah disediakan di sini - Manual Pengguna RMR

    Bagaimana rupa bentuk rumah RMR1M ini yer ...?? Ok, saya kongsikan kepada anda beberapa illustrasi mengenai rumah konsep yang telah disediakan oleh SPNB.

    Rekabentuk Rumah RMR1M
    ciri rumah dibina spnb rmr1m
    Bagi permohonan di Sabah dan Sarawak, anda boleh rujuk entri ini - Permohonan dan Borang RMR1M Penduduk Sabah dan Sarawak

    Untuk sebarang pertanyaan, kemushkilan atau apa sahaja persoalan mengenai Rumah Mesra Rakyat 1Malaysia (RMR1M), anda boleh hubungi talian berikut:

    Hotline SPNB: 1300 80 3838 

    Tel: 603 – 26185555

    p.s: Penulis bukanlah agen kepada program ini, penulis hanyalah seseorang yang menyebarkan informasi ini supaya lebih ramai orang dapat miliki rumah sendiri. Tiada sebarang hubungan antara penulis dengan SPNB atau mana-mana Adun.

    p.s: Segala jawapan kepada persoalan adalah sekadar pengetahuan dari penulis dan bukan kata muktamad atau rasmi yang dikeluarkan oleh SPNB
    sumber





    18 comments:

    1. Betul..sya setuju sangat2 sebab sya sekarang ada penyakit tak boleh kje..suami pn ada asma kje kg..rumah pn menyewa kadang2 tak mampu nk bayar..ni 1 beban pda sy..sy nk sangat
      dapat rumah mesra rakyat atau pprt harapan boleh dapat rumah penting sebab sy sekrg sy x de rumah nk tingal menumpang kt rumah org..dah bpe kli cuba nk dpt umah pprt x de rezeki..

      ReplyDelete
    2. Hello, nama saya Adriana Javier, mangsa penipuan di tangan peminjam palsu. saya telah kehilangan kira-kira 2,000,000MYR kerana saya memerlukan modal besar 10,000,000MYR. i hampir meninggal dunia, saya tidak mempunyai tempat untuk pergi. perniagaan saya telah dimusnahkan, dan dalam proses itu saya kehilangan anak saya. i tidak boleh berdiri ini berlaku lagi. pada bulan Disember 2014, saya bertemu dengan seorang rakan yang memperkenalkan saya kepada seorang ibu yang baik, Puan camila pedro, yang akhirnya membantu saya mendapatkan pinjaman di sebuah syarikat. ibu yang baik saya ingin menggunakan kesempatan ini untuk mengucapkan terima kasih dan Allah terus memberkati anda. i juga suka menggunakan kesempatan ini untuk menasihati rakyat Malaysia, yang terdapat banyak penipu di luar sana, jadi jika anda memerlukan pinjaman, dan ingin mendapatkan pinjaman yang cepat, hanya mendaftar melalui Puan camila pedro melalui e-mel: camilapedro93@gmail.com. anda juga boleh menghubungi saya melalui e-mel ini: javieradriana93@gmail.com. jika anda mempunyai sebarang keraguan. sila dia adalah satu-satunya orang yang boleh dipercayai dan boleh dipercayai.
      Terima kasih.

      ReplyDelete
    3. 我们华人能申请吗?还是只有马来人才可以申请?

      ReplyDelete
    4. Hello,
      Ini adalah untuk memaklumkan kepada orang ramai bahawa Puan Jane Alison, pemberi pinjaman pinjaman peribadi mempunyai membuka peluang kewangan untuk semua orang yang memerlukan apa-apa bantuan kewangan. Kami memberi pinjaman pada kadar 2% kadar faedah kepada individu, syarikat dan syarikat-syarikat di bawah terma dan syarat yang jelas dan mudah difahami. hubungi hari ini kami melalui e-mel supaya kita boleh memberikan syarat-syarat pinjaman dan syarat-syarat kami di: (saintloanss@gmail.com)

      ReplyDelete
    5. Hello semua, saya mrs aisha bukafia, saya ingin memberikan anda semua sekeping nasihat anda semua di sini tidak memohon pinjaman di mana-mana syarikat atau pemberi pinjaman di laman web ini, orang-orang di sini adalah palsu, penipu dan penipuan, walaupun sebahagian daripada keterangan di sini adalah semua palsu mereka adalah orang yang sama yang melakukan itu semua, mereka masih orang yang sama melakukannya. jadi sila berhati-hati untuk tidak jatuh yang tertipu atau menipu rakan-rakan Indonesia, saya menipu empat kali sekitar Rp10,000,000 juta bagi kos cukai dan kos insurans, tetapi selepas pembayaran saya saya tidak mendapat pinjaman saya, tetapi mereka meminta saya untuk membayar lagi dan lagi,

       Ia akan menarik minat anda untuk mengetahui bahawa ada undang-undang kewangan atau kaedah-kaedah kos ini mendapat pinjaman dari bank-bank, peminjam atau syarikat tetapi Allah bersyukur kerana saya kemudian menerima pinjaman sebanyak $ 100,000 daripada syarikat yang seorang kawan saya yang memperkenalkan saya dengan sebenar dan syarikat pinjaman dipercayai, (Emiliana WILSON pINJAMAN sYARIKAT), mereka syarikat terkemuka di Asia, mereka berada di sini untuk membantu kita semua yang telah scammed dan menipu, jadi jika anda memerlukan kredit pinjaman wang tulen lebih baik dan, sama memohon pada (Emiliana WILSON pINJAMAN SYARIKAT) atau jika anda mempunyai rakan-rakan dan memberitahu mereka untuk membantu anda untuk menghubungi mereka untuk pinjaman, okay, anda boleh mendapatkan yang sangat mudah untuk mendapatkan serendah 2% daripada pinjaman tanpa cagaran atau penjamin. Ini adalah e-mel mereka

      (emilianawilson11@gmail.com) Anda boleh menghubungi mereka dengan aplikasi anda adalah baik dengan mereka anda akan mendapat pinjaman anda dalam masa 24 jam, asli cepat dan saya terpaksa membantu negara saya daripada penipuan, e-mel saya adalah (mrsaishabukafia@gmail.com) hubungan saya untuk maklumat lebih lanjut mengenai Emiliana WILSON PINJAMAN SYARIKAT, saya bersedia untuk membantu anda, Allah memberkati anda semua. NOTA all.PLEASE. NOTA, TIADA YURAN PEMINDAHAN, NO Bayaran CUKAI, NO YURAN INSURANCE) harta pemberi pinjaman atau syarikat itu tidak mengumpul charges.Allah ini memberkati kita YURAN PEMINDAHAN, YURAN NO CUKAI, NO YURAN INSURANCE) Lender sebenar Syarikat ATAU TIDAK mengumpul penutup caj penyanyi, lama hidup rakyat Malaysians negara kita dan lama hidup kepada orang yang baik di negara saya.

      ReplyDelete
    6. Tahun ini segera akan berakhir, adakah anda mencapai matlamat anda yang anda tetapkan untuk tahun ini? Kami berada di sini untuk membantu anda merealisasikan impian anda. Memohon untuk pinjaman serta-merta hari ini dan membina semula perniagaan anda dan memulakan usaha yang lebih baik dan menangkap impian anda. Kami memberi seluruh dunia pinjaman dan apa-apa jumlah yang anda mahu. Hubungi kami sekarang (hannahbossloanfirm@gmail.com) Berimanlah i, Puan Hannah Boss. masa depan anda adalah selamat.

      ReplyDelete
    7. Adakah anda sedang mencari pinjaman perniagaan? pinjaman peribadi, pinjaman rumah, pinjaman kereta, pinjaman pelajar, pinjaman penyatuan hutang, pinjaman tanpa cagaran, modal teroka, dan lain-lain .. Atau adakah anda telah ditolak pinjaman oleh bank atau institusi kewangan untuk apa-apa sebab. Kami adalah pemberi pinjaman swasta, pinjaman kepada perniagaan dan individu dalam kadar faedah yang rendah dan berpatutan kadar faedah 2%. jika Berminat? Hubungi kami hari ini di (eleazardiaz536@gmail.com) dan mendapat pinjaman anda hari ini
      Regards,
      Eleazar Diaz pasukan pelaburan

      ReplyDelete
    8. Hello, adakah anda mencari pinjaman? anda berada di tempat yang betul. kita mampu memberikan anda pinjaman untuk tujuan mengembangkan perniagaan anda, penyatuan hutang, pinjaman gadai janji, pinjaman kereta atau pinjaman pelajar dengan kadar faedah yang berpatutan sebanyak 2%. anda boleh menghubungi kami melalui e-mel melalui marquezmartha911@gmail.com

      DATA PERMOHONAN

      1) Nama Penuh:
      2) Negara:
      3) Alamat:
      4) Negeri:
      5) Seks:
      6) Status perkahwinan:
      7) Pekerjaan:
      8) Nombor telefon:
      9) Kedudukan Semasa di tempat kerja:
      10) Pendapatan bulanan:
      11) Jumlah Pinjaman yang diperlukan:
      12) Tempoh Pinjaman:
      13) Tujuan pinjaman:
      14) Agama:
      15) Adakah anda memohon sebelum:
      16) Tarikh lahir:
      Terima kasih.

      ReplyDelete
    9. hari yang baik untuk semua orang malaysia, nama saya Puan aisha bukafia, tinggal di bandar bandar george, sila, saya ingin berkongsi kesaksian hidup yang sebenar saya di sini pada platform ini untuk semua rakyat Malaysia supaya berhati-hati dengan pemberi pinjaman pinjaman atas internet, Allah telah trully memihak kepada saya melalui ibu yang baik Puan Emiliana

       Selepas beberapa tempoh cuba untuk mendapatkan pinjaman daripada institusi kewangan, dan ditolak sentiasa, jadi saya memutuskan untuk memohon melalui pinjaman dalam talian tetapi saya telah ditipu dan saya kehilangan 5,000MYR, kepada seorang wanita di Arab Saudi.

       i menjadi begitu terdesak dalam mendapatkan pinjaman, jadi saya berbincang dengan seorang kawan saya yang kemudian intorduce saya kepada Puan Emiliana yang juga pemilik sebuah organisasi pinjaman global, jadi kawan saya meminta saya untuk memohon dari Puan Emiliana, jadi saya summorned keberanian dan dihubungi Puan Emiliana.

       Saya memohon untuk jumlah pinjaman Rp80,000MYR dengan kadar faedah yang lebih rendah daripada 2%, jadi pinjaman yang diluluskan dengan mudah tanpa tekanan dan semua persiapan dibuat pada pindahan kredit, disebabkan oleh hakikat bahawa ia tidak memerlukan cagaran dan jaminan untuk pemindahan pinjaman, Saya hanya diberitahu untuk mendapatkan sijil perjanjian lesen daripada mereka untuk memindahkan kredit saya dan dalam masa kurang daripada dua jam wang pinjaman itu telah didepositkan ke dalam akaun bank saya.

      Saya fikir ia adalah jenaka sehingga saya menerima panggilan daripada bank saya bahawa akaun saya telah dikreditkan dengan jumlah 80,000MYR. Saya begitu gembira kerana akhirnya Allah menjawab doa saya dengan pesanan pemberi pinjaman saya dengan pinjaman asal saya, yang boleh memberikan apa yang diinginkan hati saya.

      Semoga Allah memberkati Ibu Emiliana untuk membuat adil hidup saya, jadi saya cadangkan sesiapa yang berminat dalam mendapatkan pinjaman untuk sila hubungi Puan Emiliana melalui e-mel: emilianawilson111@gmail.com untuk pinjaman anda

      Akhir sekali saya ingin mengucapkan terima kasih kepada anda semua kerana sudi meluangkan masa untuk membaca kesaksian hidup yang sebenar saya mengenai kejayaan saya dan saya berdoa Tuhan akan melakukan kehendak-Nya dalam kehidupan anda.
      satu lagi nama saya mrs aisha bukafia, anda boleh menghubungi saya untuk maklumat lanjut melalui e-mel saya: mrsaishabukafia@gmail.com.

      ReplyDelete
    10. hari yang baik untuk semua orang malaysia, nama saya Puan aisha bukafia, tinggal di bandar bandar george, sila, saya ingin berkongsi kesaksian hidup yang sebenar saya di sini pada platform ini untuk semua rakyat Malaysia supaya berhati-hati dengan pemberi pinjaman pinjaman atas internet, Allah telah trully memihak kepada saya melalui ibu yang baik Puan Emiliana

       Selepas beberapa tempoh cuba untuk mendapatkan pinjaman daripada institusi kewangan, dan ditolak sentiasa, jadi saya memutuskan untuk memohon melalui pinjaman dalam talian tetapi saya telah ditipu dan saya kehilangan 5,000MYR, kepada seorang wanita di Arab Saudi.

       i menjadi begitu terdesak dalam mendapatkan pinjaman, jadi saya berbincang dengan seorang kawan saya yang kemudian intorduce saya kepada Puan Emiliana yang juga pemilik sebuah organisasi pinjaman global, jadi kawan saya meminta saya untuk memohon dari Puan Emiliana, jadi saya summorned keberanian dan dihubungi Puan Emiliana.

       Saya memohon untuk jumlah pinjaman Rp80,000MYR dengan kadar faedah yang lebih rendah daripada 2%, jadi pinjaman yang diluluskan dengan mudah tanpa tekanan dan semua persiapan dibuat pada pindahan kredit, disebabkan oleh hakikat bahawa ia tidak memerlukan cagaran dan jaminan untuk pemindahan pinjaman, Saya hanya diberitahu untuk mendapatkan sijil perjanjian lesen daripada mereka untuk memindahkan kredit saya dan dalam masa kurang daripada dua jam wang pinjaman itu telah didepositkan ke dalam akaun bank saya.

      Saya fikir ia adalah jenaka sehingga saya menerima panggilan daripada bank saya bahawa akaun saya telah dikreditkan dengan jumlah 80,000MYR. Saya begitu gembira kerana akhirnya Allah menjawab doa saya dengan pesanan pemberi pinjaman saya dengan pinjaman asal saya, yang boleh memberikan apa yang diinginkan hati saya.

      Semoga Allah memberkati Ibu Emiliana untuk membuat adil hidup saya, jadi saya cadangkan sesiapa yang berminat dalam mendapatkan pinjaman untuk sila hubungi Puan Emiliana melalui e-mel: emilianawilson111@gmail.com untuk pinjaman anda

      Akhir sekali saya ingin mengucapkan terima kasih kepada anda semua kerana sudi meluangkan masa untuk membaca kesaksian hidup yang sebenar saya mengenai kejayaan saya dan saya berdoa Tuhan akan melakukan kehendak-Nya dalam kehidupan anda.
      satu lagi nama saya mrs aisha bukafia, anda boleh menghubungi saya untuk maklumat lanjut melalui e-mel saya: mrsaishabukafia@gmail.com.

      ReplyDelete
    11. hari yang baik untuk semua orang malaysia, nama saya Puan aisha bukafia, tinggal di bandar bandar george, sila, saya ingin berkongsi kesaksian hidup yang sebenar saya di sini pada platform ini untuk semua rakyat Malaysia supaya berhati-hati dengan pemberi pinjaman pinjaman atas internet, Allah telah trully memihak kepada saya melalui ibu yang baik Puan Emiliana

       Selepas beberapa tempoh cuba untuk mendapatkan pinjaman daripada institusi kewangan, dan ditolak sentiasa, jadi saya memutuskan untuk memohon melalui pinjaman dalam talian tetapi saya telah ditipu dan saya kehilangan 5,000MYR, kepada seorang wanita di Arab Saudi.

       i menjadi begitu terdesak dalam mendapatkan pinjaman, jadi saya berbincang dengan seorang kawan saya yang kemudian intorduce saya kepada Puan Emiliana yang juga pemilik sebuah organisasi pinjaman global, jadi kawan saya meminta saya untuk memohon dari Puan Emiliana, jadi saya summorned keberanian dan dihubungi Puan Emiliana.

       Saya memohon untuk jumlah pinjaman Rp80,000MYR dengan kadar faedah yang lebih rendah daripada 2%, jadi pinjaman yang diluluskan dengan mudah tanpa tekanan dan semua persiapan dibuat pada pindahan kredit, disebabkan oleh hakikat bahawa ia tidak memerlukan cagaran dan jaminan untuk pemindahan pinjaman, Saya hanya diberitahu untuk mendapatkan sijil perjanjian lesen daripada mereka untuk memindahkan kredit saya dan dalam masa kurang daripada dua jam wang pinjaman itu telah didepositkan ke dalam akaun bank saya.

      Saya fikir ia adalah jenaka sehingga saya menerima panggilan daripada bank saya bahawa akaun saya telah dikreditkan dengan jumlah 80,000MYR. Saya begitu gembira kerana akhirnya Allah menjawab doa saya dengan pesanan pemberi pinjaman saya dengan pinjaman asal saya, yang boleh memberikan apa yang diinginkan hati saya.

      Semoga Allah memberkati Ibu Emiliana untuk membuat adil hidup saya, jadi saya cadangkan sesiapa yang berminat dalam mendapatkan pinjaman untuk sila hubungi Puan Emiliana
      melalui e-mel :( emilianawilson111@gmail.com) untuk pinjaman anda

      Akhir sekali saya ingin mengucapkan terima kasih kepada anda semua kerana sudi meluangkan masa untuk membaca kesaksian hidup yang sebenar saya mengenai kejayaan saya dan saya berdoa Tuhan akan melakukan kehendak-Nya dalam kehidupan anda.
      satu lagi nama saya mrs aisha bukafia, anda boleh menghubungi saya untuk maklumat lanjut melalui e-mel saya: mrsaishabukafia@gmail.com.

      ReplyDelete
    12. Adakah anda sedang mencari pinjaman pelaburan, pinjaman kereta, pinjaman pelajar, pinjaman untuk penyelesaian hutang dan pinjaman peribadi? Mencari tiada lagi kerana anda berada di tempat yang tepat untuk penyelesaian pinjaman anda di sini! kami memberi pinjaman kepada syarikat-syarikat, entiti swasta dan individu pada kadar faedah yang rendah dan berpatutan 2%. Anda boleh menghubungi kami melalui e-mel melalui: (bellaalbert6@gmail.com)

      PEMAKAIAN DATA

      1) Nama:
      2) Negara:
      3) Alamat:
      4) Jenis Kelamin:
      5) Status perkahwinan:
      6) Pekerjaan:
      7) Nombor Telefon:
      8) Kedudukan di tempat kerja:
      9) Pendapatan bulanan:
      10) Jumlah Pinjaman:
      11) tempoh pinjaman:
      12) Tujuan pinjaman:
      13) Tarikh lahir:

      Terima kasih.

      ReplyDelete
    13. Kami adalah sebuah organisasi yang ditubuhkan untuk membantu orang yang memerlukan
      bantuan, seperti bantuan kewangan. Jadi, jika anda akan melalui kewangan
      masalah, jika anda mempunyai keadaan huru-hara kewangan dan anda memerlukan dana untuk
      memulakan perniagaan anda sendiri atau anda memerlukan pinjaman untuk membayar hutang atau membayar
      bil, memulakan perniagaan yang baik atau anda mendapati sukar
      mendapatkan pinjaman modal dari bank-bank tempatan, hubungi kami hari ini melalui e - mail
      rebeccawilliamsloanfirm@gmail.com

       "Jadi, jangan biarkan peluang ini berlalu begitu sahaja,
      Anda dinasihatkan untuk melengkapkan dan mengembalikan butiran di bawah ..

      Nama awak: ______________________
      Alamat anda: ____________________
      Negara awak: ____________________
      Tugas anda: __________________
      Jumlah pinjaman yang diperlukan: ______________
      Tempoh pinjaman: ____________________
      Pendapatan bulanan: __________________
      Nombor telefon: ________________
      Adakah anda memohon pinjaman sebelum: ________________
      Jika anda telah memfailkan pinjaman sebelumnya, di mana anda dirawat dengan jujur? ...

      Bertindak cepat dan keluar dari tekanan kewangan, keadaan huru-hara, dan cabaran
      hubungi REBECCA WILLIAMS LOAN FIRM hari ini melalui e - mail:
      rebeccawilliamsloanfirm@gmail.com

      ReplyDelete
    14. Hello, nama saya Siti Aminah dari Indonesia, sila Saya mencadangkan semua orang di sini perlu berhati-hati, kerana terdapat banyak pemberi pinjaman pinjaman palsu di internet, tetapi mereka masih orang-orang yang sebenar di syarikat pinjaman palsu. Saya telah scammed oleh 4 pemberi pinjaman pinjaman yang berbeza, saya kehilangan wang yang banyak kerana saya mencari pinjaman dari syarikat mereka. Saya hampir mati dalam proses kerana saya telah ditangkap oleh orang kerana berada dalam hutang.

      Saya hampir berputus asa sehingga saya meminta nasihat daripada seorang rakan yang memperkenalkan saya kepada pemberi pinjaman pinjaman asal dan sebuah syarikat yang sangat dipercayai iaitu Ibu Alicia Radu yang mendapat pinjaman saya sebanyak 800 juta rupiah Indonesia dalam Kurang daripada 24 jam Tanpa sebarang tekanan dan pada Kadar faedah yang rendah sebanyak 2%. Saya amat terkejut apabila menyemak akaun bank saya dan mendapati jumlah pinjaman saya diminta telah dipindahkan ke akaun bank saya tanpa apa-apa kelewatan atau kekecewaan jadi saya berjanji bahawa saya akan berkongsi berita baik supaya orang ramai boleh mendapatkan pinjaman mudah tanpa tekanan daripada ibu Alicia Radu

      Saya mahu anda percaya Ibu Alicia Radu dengan sepenuh hati kerana dia sangat berguna dalam hidup saya dan kehidupan kewangan saya. Anda mesti mengira diri anda sangat bertuah kerana mempunyai peluang untuk membaca kesaksian ini hari ini. Jadi, jika anda ingin membuat pinjaman bank, hubungi ibu Alicia Radu melalui e-mel: (aliciaradu260@gmail.com)
      Anda juga boleh menghubungi saya melalui e-mel saya: (sitiaminah6749@gmail.com) jika anda memerlukan sebarang maklumat mengenai bagaimana saya mendapat pinjaman saya dari Ibu Alicia Radu, anda sangat hubungi saya dan saya dengan senang hati akan menjawab anda kerana anda juga boleh membantu orang lain selepas anda menerima pinjaman anda.

      ReplyDelete
    15. Adakah anda tidak stabil dari segi kewangan, adakah anda memerlukan Pinjaman untuk merangsang perniagaan, pertanian, kontrak, atau anda yang ditolak oleh bank anda untuk satu sebab atau yang lain? Adakah anda ingin membaik pulih standard kewangan anda? Pakar pinjaman kami adalah dari komuniti anda, memahami situasi unik anda, dan akan memperlakukan anda dengan kejujuran, kemuliaan, dan rasa hormat. Selama lebih dari 30 tahun, kami telah membantu orang yang bekerja keras menangani cabaran hidup dengan menyediakan bantuan yang anda perlukan ketika awak perlukannya. Matlamat kami adalah untuk menyampaikan pengalaman pelanggan terbaik dan memberi Anda kuasa untuk mengawal kewangan anda. Kami memberi pinjaman kepada individu, hartanah, membeli kereta, membeli rumah, sektor industri e.t.c, dengan kadar faedah yang rendah dan berpatutan
      Hubungi kami hari ini melalui e-mel: di almirabalamantrilenders@gmail.com

      ReplyDelete
    16. Adakah anda memerlukan pinjaman? Anda telah ditolak oleh Bank-Bank dan anda ingin mendapatkan pinjaman untuk memenuhi semua keperluan anda? tak ada masalah. Tanpa mengambil kira keadaan kewangan anda, kami menawarkan pinjaman gadai janji, pinjaman Perniagaan, pinjaman peribadi, kami menawarkan pinjaman untuk perkongsian lain-lain tawaran awam dan persendirian, hartanah, kewangan dan lain-lain. Kami menawarkan pinjaman pada jangka panjang dan pendek. kita profesional boleh dipercayai, cekap dan berpengalaman mengenai kewangan yang memberi tumpuan kepada kejayaan anda. Matlamat kami adalah untuk menyediakan penyelesaian pinjaman yang terbaik dalam bidang perkhidmatan pinjaman bagi pelanggan-pelanggan kami. Kami memberi kelulusan segera jika berbaloi, hubungi saya melalui alamat e-mel peribadi saya pada:Email:westlakefinance@usa.com hari

      ReplyDelete
    17. Berita baik!

      Nama saya HARRIET MARK, warganegara Malaysia, saya tinggal di AHMAD Bin Gh Azali 78 Kg Sg Ramal Luar 43000 Kajang Selangor. Ia adalah sebuah bandar di SELANGOR MALAYSIA. Saya ingin menggunakan medium ini untuk memberikan nasihat konkrit kepada semua warganegara Malaysia yang mencari pinjaman untuk berhati-hati kerana internet penuh dengan penipu, beberapa bulan yang lalu saya memerlukan pinjaman, kerana kewangan saya Keadaan tidak begitu baik dan saya terdesak, saya jatuh ke tangan peminjam palsu, dari saudi arabia dan Singapura. Saya hampir mati, sehingga seorang kawan saya memberitahu saya seorang pemberi pinjaman yang sangat dipercayai bernama Ibu. Antonia Barry, pemilik Pertubuhan Pemberian Global, Dia adalah pemberi pinjaman Global; yang saya hubungi dan dia meminjamkan saya 68,000MYR pinjaman dalam tempoh kurang daripada 24 jam dengan kadar faedah 2% dan mengubah kehidupan seluruh keluarga saya.
      Saya menerima pinjaman saya dalam akaun bank saya selepas Ibu. Antonia Barry memindahkan pinjaman saya, apabila saya menyemak baki akaun bank saya, saya dapati jumlah yang saya memohon telah dikreditkan ke akaun bank saya.
      Jadi untuk kerja baik Ibu Antonia telah dilakukan dalam hidup saya dan keluarga saya, saya memutuskan untuk memberitahu dan membagikan kesaksian saya tentang Ibu. Antonia, supaya orang dari negara saya dan bandar saya dapat mendapatkan pinjaman dengan mudah tanpa tekanan. Jadi, jika anda memerlukan sebarang pinjaman, sila hubungi Ibu. Antonia melalui e-mel: (antoniabarry4@gmail.com).

      Anda juga boleh menghubungi saya di e-mel saya :( harrietmark01@gmail.com). Sekarang, saya seorang pemilik perniagaan wanita yang baik dan hebat di bandar saya, Semoga Allah SWT terus memberkati Ibu. Antonia untuk kerja yang baik dalam hidup saya dan keluarga saya.

      ReplyDelete
    18. Nama saya ialah Puan Maria Pedro, pengurus cawangan WARANTI WARANTI. Adakah anda memerlukan pinjaman atau gadai janji atau faedah lain? Adakah anda memerlukan pinjaman? Adakah anda menolak bank dan institusi kewangan lain? Ketahui lebih lanjut mengenai masalah kewangan pada masa lalu !!! Kami memberi pinjaman kepada syarikat, entiti dan individu dengan harga yang rendah dan berpatutan untuk tempoh tetap 1-30 tahun dan enam bulan sebelum permulaan ansuran bulanan. Anda boleh menghubungi kami melalui e-mel: (mariapedroguaranteetrustloan@gmail.com)

      DATA PERMOHONAN

      1) nama:
      2) Negara:
      3) Alamat:
      4) Jantina:
      5) Status perkahwinan:
      6) Kerja:
      7) Nombor Telefon:
      8) kedudukan di tempat kerja:
      9) pendapatan bulanan:
      10) Bilangan pinjaman:
      11) Tempoh pinjaman:
      (12) Tujuan pinjaman:
      13) Tarikh Lahir:
      terima kasih

      ReplyDelete

    Post Top Ad

    Post Bottom Ad